Translate

RİSE OF NATIONS TEK LİNK FULL İNDİR


RİSE OF NATIONS TEK LİNK FULL İNDİR



Bilgi 

Oyuna bir üsle başlayıp, ardından birkaç bina yaparak hammadde toplamaya, ve bir ordu kurup düşman kentlerini yağmalamaya çalışıyorsunuz. Teknolojinizi de geliştirip rakiplerinize daha gelişmiş asker ve araçlarla saldırabilirsiniz. Sitemizden Rise of Nations Full İndirebilirsiniz

Rise of Nations Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows 98 / 2000 / ME / XP / Vista / 7
İşlemci: 500 MHz
RAM: 128 MB
Ekran Kartı: 16 MB
HDD: 800 MB boş disk alanı


KURULUM ANLATIM 
1: ) Rise Of Nation klasörünü açın
2: )RONSETUP’a çift tıklayın
3: )Install’a tıklayın
4: )Yükleyeceğiniz yeri seçin ve SERİAL EKRANI GELİNCE serial adlı metni açıp içinden herhangi bir seriali girin.

LİNK : Rise Of Nations Tek Link Full İndir

TORRENTTEN İNDİR!


(Linke tıkladıktan sonra sağ üstteki reklamı geç'e tıklayın.2 kere)



IDM Kullanarak İndirme hızınızı 2 katına çıkarabilirsiniz
Buraya tıklayarak IDM indirebilirsiniz(Not : Türkçe dil desteği vardır)

Turbobitten programsız premium hızda indirme için de buraya tıklayarak bilgi edinebilirsiniz.


Umarım İşinize Yarar 

TURBOBİT PREMİUM SATIN ALMAK VE HIZINIZA HIZ KATMAK İÇİN TIKLAYIN!

RİSE OF NATIONS TEK LİNK FULL İNDİR için “ 63 yorum ” bulunmaktadır.

  1. Çok teşekkürler bütün sayfaların linkleri kırık bir sizinkinde doğru düzgün link bulabildim. İndirdim çalışıyor :)

    YanıtlaSil
  2. çok saolun süper indiriyor acaba olcakmı çok saolun her yeri aradım bir sizde vae saolun :)

    YanıtlaSil
  3. Ne demek tekrar bekleriz :)

    YanıtlaSil
  4. rarla indiriyor dime ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet rar uzantılı olarak indirin ve dizine çıkartıp kurun.

      Sil
  5. weee kurdum ve oynuyorum acaba modern warwere 2 yi de yaparmısın :::DDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii beklerseniz 10dk. içerisinde hemen yeni bir konu olarak eklerim.

      Sil
    2. EDİT: İstediğiniz oyun Full Rip olarak eklenmiştir.

      Sil
  6. süleyman bu oynun başka serileri çıkarmı yada varmı ???

    YanıtlaSil
  7. süleyman reissin abi hangi ara modern warwere 2 halettin walla helal ya..
    :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Rise of Nations bildiğim kadarıyla seri değil ama Age of Empires 2 var blogda. Call of Duty seviyorsan Call of Duty Black Ops 2 de blogda mevcut arama kısmından arattırabilirsin. İyi oyunlar :)

      Sil
  8. ya abi bide left 4 dead 2 yi çıkarsan varya

    YanıtlaSil
  9. tamam 5dk ya hazır. İsterseniz istek oyunları senturksuleyman0@gmail.com a e-posta yoluyla gönderebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  10. İstek üzerine Left 4 Dead 2 Eklenmiştir.

    YanıtlaSil
  11. abi bu rise of nations un eski sürümleri varsa onlarıda çıksarsana??

    YanıtlaSil
  12. Sanırım yok ama varsa adını verin ben eklerim.

    YanıtlaSil
  13. Adamsınnnn!!!!!

    YanıtlaSil
  14. Teşekkürler sizlerin sayesinde Google'da yukarılara kadar çıktım. Ayrıca sayfanın üstündeki iletişim formundan da tüm oyun isteklerinizi gönderebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  15. abi var galba rise of nations patriols thornes di galba bak bu gold onlar patriols thornes

    YanıtlaSil
  16. Tamam bakıyorum 5dk içinde eklerim.

    YanıtlaSil
  17. Kardeş ben araştırdım thrones & patriots oyunun eklentisi sadece. Gold editionun eçinde iksi de var hem normal Rise of Nations hem de thrones&patriots. Başka istekleriniz varsa iletişim formundan gönderebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  18. kardeş bekliom bekliom açmıyor

    YanıtlaSil
  19. mafia 2 yide çıkarsanya

    YanıtlaSil
  20. ya harbi süpersin süleyman abi

    YanıtlaSil
  21. sevgili editörüm hakkında yazdığın otobiyografiyi çok beğendim... işinizi iyi yapıyorsunuz... siz ziyaretçilerinde okumasını tavsiye ederim... bu arada traji komik bir hayat hikayeniz var....

    YanıtlaSil
  22. mounth blade yi peki kururmusun

    YanıtlaSil
  23. En kısa zamanda tüm oyunları tek link olarak yüklenecektir.

    YanıtlaSil
  24. süleyman rise of nations nasıl inio ?

    YanıtlaSil
  25. Konudaki Rise of Nations Tek Link Full İndir! Linkine tıklayınız.

    YanıtlaSil
  26. süleyman abi bu torrentten indirilir mi?

    YanıtlaSil
  27. Hayır ama isterseniz torrent linki de ekleyebilirim.

    YanıtlaSil
  28. eklersen güzel olur abi

    YanıtlaSil
  29. En geç 1 saat içerisinde eklenecektir.

    YanıtlaSil
  30. bu oyunu kurarken cd gereklimi

    YanıtlaSil
  31. abi bu oyunun resimli anlatım yapsan bu oyunu indirmek için 1 ay uğraştım :(

    YanıtlaSil
  32. Kurulum anlatımı diyorsanız hafta sonu ayarlamaya çalışırım beklerseniz.

    YanıtlaSil
  33. torentten indirdiğimizde cd gerekmio deyilmi

    YanıtlaSil
  34. süleyman abi bu oyun multıplayer nasıl oynanıo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://forum.donanimhaber.com/m_40032425/tm.htm bu konudan yararlanabilir veya http://www.youtube.com/watch?v=KbpfJKC-v6M
      bu videodan İngilizceniz iyiyse yardım alabilirsiniz. Fakat Rise of Nations çok eski bir oyun olduğu için artık multiplayer olarak oynayan kişi bulmanız çok zordur.

      Sil
  35. kardeş şu oyun için turbobit premium linkini verebilirmisin yada hiç olmadı başka bi link verirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzülerek söylüyorum ki şu an çalışan Turbobit çeviri sitesi yok. Dolayısıyla elimde premiuma çevirebilecek hiçbir şey yok. 2 seçenek var, ya turbobit premium satın alacaksınız, ya da torrentten indireceksiniz-ki konuda torrent linki de verdim- onun için de bir torrent programı(örn:uTorrent) indirmelisiniz. Sitemizde mevcuttur.

      Sil
  36. yüklediğin için teşekkürler bu oyunun yıllardır hastasıyım ama cd istiyor dosyayı çıkarttım masaüstüne yüklemeyi nasıl yapacaz acaba yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorununuzu tam anlayamadım ama sanırım kısayol oluştururken hata yapıyorsunuz. Oyunun kurulu olduğu klasörün içindeki oyunun simgesine sağ tıklayıp kısayol oluştur deyin sonra da oluşan kısayolu masaüstüne atın. CD istiyor dediğiniz CD key ise internette araştırarak kolaylıkla bulabilirsiniz. Mesela şunu deneyin C3q3f-yb2h8-2ycw9-97tv7-24668

      Sil
  37. tşklr diğer linkler kırık cıkıyou cok sğl

    YanıtlaSil
  38. ben nasıl indireceğimi anlamadım rise of nations'ı.
    reklam çıkıyor birde indirme ücreti falan.

    YanıtlaSil
  39. Torrent olarak indiriyorum çok hızlı indiriyor.Gold edition'u upload edersen onu indiririm

    YanıtlaSil
  40. euro truck similatör 2 de yaparmın

    YanıtlaSil
  41. ben bi türlü indiremedim bi yardımcı olsanız bana

    YanıtlaSil
  42. Suleyman bey ben şıu anda indiriyorum ama dikkatimi çekti bu oyunun sistem gereksinimleri çok az değilmi ?

    YanıtlaSil
  43. YA YARDIMCI OLURMUSUNUZ İNDİREMİYORUM BU LİNK NERDE NERDEN DOWNLOAD DİYORUZ Bİ YARDIMCI OLUN LÜTFEN

    YanıtlaSil
  44. süleyman abi ben senin dediğin gibi yaptım, 5 sn sonra cıkan reklamı gectım ama website offline diyor turbobit.net acılmıyor birde error 522 veriyo , aynısını 3 farklı farklı pc de denedım hepsınde boyle oluyor , bu neden boyle bu sorun cozulecekmı , cozulurse ne zaman cozulur lutfen cevapp?

    YanıtlaSil
  45. serial keyi kaybettim yazarmısınız kardeşler

    YanıtlaSil
  46. abi ben turbobitten indiremiyom acil yardım abi

    YanıtlaSil

Hiçbir hesaba girmeden yorum yapmak istiyorsanız, Yorumlama Biçimi'ni Anonim yapınız.