Translate

Far Cry -1- Full Tek Link İndir!




Crytek (Crysis’in yapımcısı) firma tarafından 2004 yılında çıkan Far Cry adlı oyundur full tek link indir.


Far Cry Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows 98SE/2000/XP
İşlemci: AMD Athlon 1 GHz veya Pentium 3 @ 1 GHz
Bellek: 256 MB RAM
Ekran Kartı: 64 MB DirectX® 9.0b-uyumlu ekran kartı
Ses Kartı: DirectX® 9.0b-uyumlu PCI kart
DirectX Sürümü: DirectX 9.0b
Sabit Disk Alanı: 4 GB







Sizler için beklemeden indirme!


Serial
LO32-HACB-YZ21-XTLF-B9C3


TURBOBİT PREMİUM SATIN ALMAK VE HIZINIZA HIZ KATMAK İÇİN TIKLAYIN!

Far Cry -1- Full Tek Link İndir! için “ 19 yorum ” bulunmaktadır.

  1. bumum kurulımu nasıl oluyo yardım edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Setup dosyasından kuruluma başlayın sizden serial key isteyecek. Konunun en altında verdim bunu. O kodu oraya yazın ve yönergeleri takip edin. Yüklenecektir.

      Sil
  2. olmuyo admin yapıyorum sürekli karşıma ınternal error diye bi yazı çıkıyo sana ulaşa bileceğim başka bi adres ver sürekli yotum bekleyemiyorum lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana suleymansenturk0@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz. Ayrıca sorununuz çoğu kişide oluyor biraz araştırdım. Kullanıcı adı ve şifreyi yazınca internal error diye bir pencere açılıyormuş sanırım. https://secure.ubi.com/login/CreateUser.aspx buradan kendinize bir hesap açın ve kaydolurken ülkeyi kesinlikle ''United States'' olarak seçin yoksa oyuna girmiyor. Umarım yardımcı olabilmişimdir...

      Sil
  3. abi 14 saat yazıyo doğru mu

    YanıtlaSil
  4. hesapta açtım ama girmiyor hala bi yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzgünüm ama daha fazla yardım edemeyeceğim çünkü ben de çözemedim. Birçok forumda konu açtım yardım talebinde bulundum fakat sorunu cozemediklerini söylediler. Oyun bir zamanlar bedava dağıtılıyormuş sanırım. Sonra da dağıtımı kesmisler ve kurulum yapılamıyor. İnternet teki tüm linklerde bu sorun var. Kısacası zaman aşımına uğramış.

      Sil
  5. İndirdiğimizde çalışmıyor mu şuan oyun ?

    YanıtlaSil
  6. KULLANICI ADI VE PASSWORD İSTİYO ADMİN O NEDİR ACABA

    YanıtlaSil
  7. ben indirdim ve actım oyunu neyin tribindesiniz =) windows 7 veya 8 olmadıgına dıkkat edın pc nızın ve kaydolurken ıngıltere olarak secın ve sıze gelen e maıl teyıdını onaylayın kayıt olduktan sonra sonra oyunun keyfını cıkarmaya baslayın arkadaslar herhangı bır sorun goremıorum suanda ben oyunda herkese ıyı oyunlar dılıorum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullanıcı adını şifreni yazarmısın kardeş ?

      Sil
  8. oyunu yükleyenler kendi kullanıcı adı ve şifresini yazsında bizlerde oyunu kuralım

    YanıtlaSil
  9. Bi Benmi Gormuyorum Burda Indırme Lınkını ??

    YanıtlaSil
  10. Yardımcı Olalım Arkadaşlar

    YanıtlaSil
  11. bu nasıl inecek 5 saat diyor elinde olan yollayabilir mi acaba dvd olarak kargo ile rica etsem

    YanıtlaSil
  12. nasıl inecek bu 5 saat diyor.Elinde olan kargo ile yollayabilirmi acaba mümkünse rica etsem..

    YanıtlaSil
  13. ya gidin teknosaya verin parasını alın nedir bu beleşçilik kardesim :P

    YanıtlaSil
  14. Benim Internet download manager olduğu için kullanıcı adı ve şifre deiştirilmio

    YanıtlaSil
  15. Benim Internet Download manager olduğu için kullanıcı adı ve şifre deiştirilmio nasıl deiştirebilirim

    YanıtlaSil

Hiçbir hesaba girmeden yorum yapmak istiyorsanız, Yorumlama Biçimi'ni Anonim yapınız.