Translate

Blogumuzdaki Yenilikler, Bildirimler, Hatırlatmalar!


     


Arkadaşlar lafı uzatmadan konuya geçmek istiyorum. Sitemizde yapılan değişiklikler hakkında size bilgi vermek istedim. Madde madde sıralamaya başlıyorum, bilginiz olsun. Sıkılmadan sonuna kadar okursanız sevinirim.



1-) Reklam konusundan başlayalım. Sizleri sıkmamak için site kenarlarından başka yerlere reklam almıyorum. Sayfanın solundaki kayan kutu ise sadece Güncel haberleri takip edebilmeniz içindir. Oradan şu an hiç gelir olmadığını bilmenizi isterim.

2-) Reklamveren olmayı düşünüyorsanız, sitemiz daha yeni yeni yükselişe geçtiği için reklam fiyatları çok ucuzdur. Karlı çıkan siz olursunuz. Sitede belirtilen reklam alanlarından başka yere reklam istemeyin! Reklam almak için İletişim Formu 'nu doldurabilirsiniz.

3-) Şimdilik oyun linklerine koyduğum bc.vc reklamlarından başka sitenin pek bir gelir kaynağı yoktur. Oradan gelen 3-5 doları da zaten siteye yatırmaktayım.

4-) 30000. tıklanmada bir çekiliş düzenlenecek ve kazananı müthiş bir ödül bekliyor olacak!

5-) İletişim Formu 'nu yeniledik.

6-) Her konunun altına ''Share'' butonu eklendi. Beğendiğiniz yazılarımızı sosyal ağlarda paylaşırsanız sevinirim.

7-) Günün videosu kısmını kaldırıp kaldırmama konusunda kararsız kaldığım için en yakın zamanda onun için bir anket düzenleyeceğim.

8-) Oyunları artık sadece tek link olarak değil, partlı olarak da paylaşacağım. Kim nasıl isterse öyle indirsin :)

9-) Yazıların kopyalanma riskine karşılık, sitede sağ tıklama yasağı ve yazıları seçme yasağı getirildi.

10-) Bazı kötü amaçlı yorumlar yüzünden, yapılan yorumlar artık benim tarafımdan denetlenerek yayınlanacaktır.

11-) Artık Google'da sitemin yanında yazar olarak benim resmim çıkacak.(Muhtemelen birkaç gün içerisinde)

12-) 14.06.2013 tarihinden itibaren indirtec.com 'da da içerik paylaşmaya başlayacağım.

13-) Sayfanın üstündeki yeni; Oyun, Film, Program ve Güncel sekmelerini görmüşsünüzdür. 14.06.2013 tarihinden itibaren sadece oyun değil, hile programları,indirmeye yardımcı araçlar gibi paylaşımlar yapılacak; yeni çıkan filmler 720p kalitede paylaşılacak ve yanlarında indirme linkleri olacak; Güncel sekmesinde ise teknoloji ile ilgili, ilgi çekici haberler paylaşılacaktır.

14-) Sayfanın sağındaki GamesLiga reklamı çok yakın bir arkadaşımındır. Çekinmeden kullanabilirsiniz. Benim veya arkadaşımın Gmail adresinden, referans kodu gönderildikten sonra bilgi mesajı hemen ardından gönderilecektir.

15-) Yine sayfanın sağındaki sosyal ağ logolarından(Facebook,Twitter,Google+ gibi) bana ve sayfalarıma ulaşabilirsiniz. Gereksiz arkadaşlık istekleri yüzünden profil adresimi değil sayfa adresimi verdim.

16-) Din, dil, ırk ayrımı olmaması için sitenin üstündeki Translate butonunu geliştirdim. Çevirilerde sıkıntı olmaması için yazılarımı Türkçe'ye uygun olarak yazmaya özen gösteriyorum.

17-) Kesin karar vermiş değilim ama bir ara bir anket yapıp eğer olumlu sonuç alınırsa, The Walking Dead, Supernatural, Revolution gibi sevilen dizilerin bölümlerini yayınlamayı düşünüyorum.

18-) Yazılara hızlı yorum yapabilmek için yorum bölümündeki ''Yorumlama Biçimi'ni ANONİM yapınız. Fikrinizi söylemek istediğiniz konuya yorum atmaktan kaçınmayınız.


19-)Android ile ilgili yeni bir sekme, anket sonucuna bağlı olarak açılabilir.

20-) Benim hakkımda bilgi edinmek istiyorsanız Hakkımda sayfasını ziyaret ediniz.



Yukarıdaki fikirlerin bazıları bize İletişim Formu aracılığıyla ulaşmıştır. Sizin de iyi bir fikriniz varsa konuya yorum atabilir veya İletişim Formu'ndan bize yazabilirsiniz.

:)











TURBOBİT PREMİUM SATIN ALMAK VE HIZINIZA HIZ KATMAK İÇİN TIKLAYIN!

1 yorum :

  1. tracy spiridakos20 Mayıs 2013 04:10

    Gerçekten çok iyi fikirler bunlar. Ayrıca sağ tıklama yasağı ve dizi ekleme fikrini çok beğendim.

    YanıtlaSil

Hiçbir hesaba girmeden yorum yapmak istiyorsanız, Yorumlama Biçimi'ni Anonim yapınız.