Translate

Bully: Scholarship Edition Full Tek Link İndir!




Rockstar Games’in tek link bir okulu darmadağın etmek ve ders yerine daha başka nelerin yapılabileceğini! gösteren oyunu Bully’nin “Scholarship Edition” adlı PC sürümü sizlerle. full indir



İşlemci: Intel Pentium 4 2.4 GHz veya AMD Athlon 3000
Sistem Belleği: 1 GB RAM
İşletim Sistemi: Windows XP veya Windows Vista
Ekran Kartı: NVIDIA GeForce 6800 veya ATI Radeon X1300
Boş Disk Alanı: 4.7 GB













Rar Şifresi Sorarsa; www.forumgaleri.com






TURBOBİT PREMİUM SATIN ALMAK VE HIZINIZA HIZ KATMAK İÇİN TIKLAYIN!

Bully: Scholarship Edition Full Tek Link İndir! için “ 10 yorum ” bulunmaktadır.

  1. bu oyun bi harika dostum saol beklememe deydi valla forumunuzu çok seviyorum fakat daha gündelik oyunlar koyarsanız eğer daha da çok tutulacağına eminim çok ilgilisiniz diğer sitelere göre herkeze tavsiye ediyorum tekrardan teşekkür ediyorum başarılarınızın devamını diloyurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yüklemeye çalıştım tıkla dedi tıkladım dolmaya başladı ama yüklenmeye başlamadı

      Sil
  2. abi gerçektende deyiyomu ya beklemeye

    YanıtlaSil
  3. Sonunda oyunu indirebiliyorum.Sizlere teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. nereye baıyoz indirie basıyom para istiyor yardım

    YanıtlaSil
  5. Ben torrentten falan anlamam genelde steamda alırımda eski oyuna parada vermek istemiyorum sonuçta sokaktan bulmuyorum kendim çalışıyorum bu oyunu arkadaşım önerdi şu ıso dosyası falan varmış ben torrentten anlamadığım için :D indiriyorum hadi bakalım

    YanıtlaSil
  6. çok uzun sürüyo ya ?

    YanıtlaSil
  7. evt çok uzun
    ama indirmemlazım

    YanıtlaSil
  8. abi oyun süper yaaa

    YanıtlaSil
  9. çooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel ne güzel kızla opustum

    YanıtlaSil

Hiçbir hesaba girmeden yorum yapmak istiyorsanız, Yorumlama Biçimi'ni Anonim yapınız.